Subject: Estonia DPO Registration
From: "Fitret Yitayew" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 1 Oct 2024 22:16:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

To whom it may concern:

My name is Fitret Yitayew and I work as a project manager at VeraSafe. I am 
looking for information on how to do a DPO registration for Estonia. Thank 
you for your help.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Keda see puudutada võib:

Minu nimi on Fitret Yitayew ja töötan VeraSafe'is projektijuhina. Otsin 
infot, kuidas teha Eestisse andmekaitseametniku registreerimist. Täname teid 
abi eest.

Warm regards,
Fitret

Fitret YitayewProject Manager

+1‑617‑398‑7067

|
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

VeraSafe® - <https://www.verasafe.com/>   www.verasafe.com